Spamys med kärleken

Började dagen med att bli superglad. Såg att Emil låg bredvid mig när jag vaknade, vilket iofs inte var så speciellt oväntat, men han jobbar ju natt denna vecka. Det är sjukt jobbigt för mig att somna på kvällarna, saknar han som bara den då. Klockan ringde iaf 08.05 och jag skulle vara på jobbet i Gävle vid 09.00. Slängde i mig frukosten och klev innanför dörren på jobbet vid 08.59. Jobbade kortpass på Pumpen idag då Lotta har "sportlov" och gör det resten av veckan också, 09.00 - 13.00.

Väckte självklart Emil när jag kom hem vid 13.30, vilken tröttmössa. Klockan 14.30 hade han tid på Annas topp till tå för en halvkroppsmassage (han fick det i studentpresent) och sedan skulle vi vara i relaxen och mysa. Det fanns frukt, te, kaffe, kakor, gurkvatten och allt möjligt att mumsa på. Jag hade aldrig varit där förut, inte Emil heller, så ingen av oss visste hur det såg ut där. Det fanns en supermysig liten bastu, en ganska så stor jacuzzi, massa tända ljus och vi fick även en rengöringkräm och en ansiktsmask. Det har varit en supermysig dag med min kärlek!





Nu sitter jag här och har nyss skickat in min studieförsäkran till CSN så det känns skönt att äntligen kunna få pengar utav dom utan krångel. Funderar på om jag ska springa ner och hämta en kopp te, plugga Naturkunskap 1a2 och samtidigt sakna mitt hjärta som är på jobbet. Ska för övrigt fixa en ny header när jag har tid.
 
 
 

kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0