Bloggstart - nystart

Jag har funderat väldigt länge på det här med blogg, och nu har jag äntligen bestämt mig - jag ska börja blogga igen. Dels för att jag känner att jag behöver skriva av mig ibland och dels för att jag vill dela med mig av min träning. Så för att jag ska kunna göra en ny bloggstart så måste jag nu sitta och radera de gamla inläggen en och en. Eller inte en och en, men jag måste sitta och kryssa i alla rutor för alla inlägg. Varför skaffar inte blogg.se ett bättre sätt att radera saker och ting på? Skulle kolla om det fanns ett vettigare sätt att radera bilder på, men självklart inte - där gäller verkligen en och en.


Denna blogg kommer handla om mitt liv, alltså min vardag som består av pojkvän, jobb, gym och vänner. Kommer självklart slänga in lite annat också, men mestadels kommer det handla om detta. Enjoy!

kommentarer

kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0