Jobb, gitarrer och hårfärg

Jobbat mellan 07.30-15.00 idag, vilket inte var så himla roligt. Åkte till Trebeko direkt efter och pratade med någon jäkla surtant. Hon förstörde resten av min dag kan jag säga. Blev en vända till gymmet för att köra ben/rumpa med Sandra (upplägget på dagens pass skriver jag i ett annat inlägg). Har inte hunnit duscha än och då gymmade jag för 7 timmar sedan. Har varit till Gävle till 4sound med Emil och Joakim, har hälsat på Emil's mormor och morfar och nu sitter jag med hårfärg i håret. Kändes lite onödigt att duscha tidigare då jag ändå skulle färga håret. Färgning av utväxt blir det idag, och jag håller även på att färga ombre. Vi får se om färgen fungerar, isf måste du också prova Sandra (läs detta!!). Det blir ett avsnitt Top model Sverige när jag kommer hem till Emil, sen blir det tack och godnatt. Nu ska jag springa och skölja ur håret!

kommentarer
Postat av: Sandratherese

Ja du får hjälpa mig!!:D

2014-02-28 @ 07:05:24
URL: http://fames.se/saand

kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0